FAQ Rechercher Membres Groupes Profil Se connecter pour vérifier ses messages privés Connexion S’enregistrer
YaMaPi BaNdS & Co Index du Forum
  Poster un nouveau sujet Répondre au sujet YaMaPi BaNdS & Co Index du Forum » YaMaPi BaNdS & Co » J-actors » D-boys   
Yanagi Kotaro
Auteur Message
asuna-chan
Fan ultime

Localisation: En train de manger des glaces avec Koji-kun ou e to je c pas T_T

MessagePosté le: Dim 23 Déc - 15:34 (2007)
MessageSujet du message: Yanagi Kotaro
Répondre en citant

Date de naissance : 21 Décembre 1985
Lieu de naissance : Berlin Allemagne
Taille: 1m65
Poids: 48 kg (?)

Yanagi est un acteur japonais dont le rêve est de devenir danseur professionnel mais son rêve aura un énorme obscacle. Il est un membre du groupe "D-Boys" avec Endo Yuya, Shirota Yuu, Adachi Osamu, Kaji Masaki, Seto Koji, Nakamura Yuichi, Wada Masato, Igarashi Shunji, Nakagawa Singo, Suzuki Hiroki, Kumai Kohei, Araki Hirofumi et Minakawa Yuma.

En tant que membre des D-Boys, Yanagi garde également un blog, qu'il met à jour de temps en temps.
Les D-Boys ont également leur propre drama documentaire appelé, les DD-Boys dans lequel Yanagi joue son propre rôle.
Un accident qui s'est produit le 11 décembre (?) 2003 a 23h (il s'est fait percuter par une voiture) qui l'a mis dans le coma pendant deux semaines, et qui lui a paralysé tout le côté droit a détruit son rêve. Heureusement, un miracle est survenu, il devait être paralysé a vie et pourtant, sa paralysie s'est dissipée au bout de 6 mois.
Il a joué le rôle principal (Ryoma Echizen) dans Prince of Tennis Musical (Tenimyu), il a aussi joué le personnage principal de Chikan Otoko, dans DD-Boys et Dragon dans Rocket Boys (Pourquoi Dragon? parce que il porte toujours des habits avec des dragons) Sans oublier son superbe rôle de Jun dans "Hice cool!" avec Shirota Yuu (Makoto) et Endo Yuya (Nobu)
Il était censé participer dans tout les Tenimyus (13 en comptant les Dream Live), mais malheureusement il n'a pas pu être dans tous:
  • Tenimyu 1: joué
  • Tenimyu 2 (Remarkable 1st match - Fudomine): non joué, remplacé par Kimeru
  • Dream Live First: non joué, remplacé par Endo Yuya
  • Tenimyu 3 (More Than Limit): non joué, remplacé par Endo Yuya
  • Tenimyu 4 (Side Fudomine): joué avec Endo Yuya
  • Tenimyu 5 (Side Yamabuki feat St Rudolph): non joué, remplacé par Endo Yuya
  • Dream Live Second: joué avec Endo Yuya
  • Tenimyu 6 (The Imperial Match): joué
  • Tenimyu 7 (The Imperial Match in winter): joué

Il a terminé Tenimyu par Dream Live 3rd, en même temps que tout le 2nd cast (c’est-à-dire Adachi Osamu, Shirota Yuu, Araki Hirofumi, Suzuki Hiroki, etc.il ne restera que Aiba Hiroki et Kujirai Kosuke car Tazaki Takahiro n'a pas pu faire son premier Tenimyu a cause de blessures physiques)
Il a sorti deux DVD (20-2 eighteen et Ya-na-gi) puis un album photo (inclu avec Ya-na-gi). Il apparaît aussi dans l'album des D-Boys "Start!"
Dans le DVD "Ya-na-gi", on le voit en train de poser pour des photos, il se fait aussi interviewer et a la fin on a le droit a une sceance de réeducation et de kinésitérapie.

source : http://fr.wikipedia.org/

Visiter le site web du posteur  

Publicité
Auteur Message
Publicité

MessagePosté le: Dim 23 Déc - 15:34 (2007)
MessageSujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?

re
Auteur Message
yuya-chan
Moyen fan

MessagePosté le: Dim 23 Déc - 19:04 (2007)
MessageSujet du message: re
Répondre en citant

Kyaaa!!!!
Il est tout choupi mon petit Kotaroh (mon petit frère XD).

Quand j'ai appris pour son accident je me souviens ça m'avait toute retourné.
Je le trouve adorable.
Très sensible je l'avoue (mais je suis pareil).

Dans les DD-boys, le passage où j'ai le plus rigolé avec lui est sans doute la pêche (encore celui là). Il passe 9min et des poussières (j'ai calculé XD) à prendre un vers de terre et à le mettre sur l'ameçon de sa canne à pêche (remarque moi j'aurais même pas touché cette bestiole).
Ensuite dans Puzzle je le trouve magnifique, il est trop beau et joue très bien malgré son handicap.
Dans Tenimyu après son accident il a du mal a chanté et dansé mais je le trouve adorable. C'est le Ryoma tout mimi du manga.
Il joue aussi dans Rocket boys avec Yuya. Dans la série c'est le seul normal d'ailleurs (enfin si on peut appeler ça normal).

Et comme pour la présentation de Yuya, je l'ai trouve trop mimi tout les deux.
Yuya s'occupe beaucoup de son senpai ^^.

Bref lui aussi c'est mon chouchou

Yanagi Kotaro
Auteur Message
kaidoh20
petit fan

Localisation: Cherche son billet d'avion pour rejoindre ses amants !!

MessagePosté le: Dim 23 Déc - 22:06 (2007)
Répondre en citant

C'est le p'tit bonus ^^
Il est trop chouppi !!
Pendant les remerciement de Tenimyu au Dream Live 3rd, il m'a trop marqué à galerer à trouver ses mots pour parler !!

Et dans Rocket Boys !! Un de ses meilleurs rôles je trouve !!

Yanagi Kotaro
Auteur Message
yuya-chan
Moyen fan

MessagePosté le: Dim 23 Déc - 23:14 (2007)
Répondre en citant

Hors sujet mais je remarque que pour Yuya et Yanagi j'ai écrit un roman. Gomen
Mon pauvre petit chou, il a du mal à s'exprimer et à un gros handicap mais bizarrement je le préfère maintenant que avant.
Dans le rôle de Dragon dans rocket boys il m'a trop fait rire, surtout dans la scene de l'hopital et celle des machine à sous.
Oh et sur la photo dans le dernier épisode ^^

Yanagi Kotaro
Auteur Message
tigra
fan

MessagePosté le: Sam 16 Fév - 17:32 (2008)
Répondre en citant

Yanagi est un de mes preferées.
J'etais tres triste quand j'ai su son accident car c'est triste ce qui lui est arrivé en tout cas il est revenu pour notre plus grand bonheur.

Visiter le site web du posteur MSN  

Yanagi Kotaro
Auteur Message
yuna-sama
Fan suprême

MessagePosté le: Sam 16 Fév - 21:12 (2008)
Répondre en citant

moi jai du mal entre yanagi et yuya lol

MSN  

Yanagi Kotaro
Auteur Message
asuna-chan
Fan ultime

Localisation: En train de manger des glaces avec Koji-kun ou e to je c pas T_T

MessagePosté le: Sam 16 Fév - 21:24 (2008)
Répondre en citant

t'a encore du mal à les reconnaitre ???? Je croyais que tu n'avais plus de mal mdr

Yanagi Kotaro
Auteur Message
guihuomao
petit fan

MessagePosté le: Mer 15 Avr - 05:04 (2009)
Répondre en citant

In the matter of courage we all have our limits. There never was a hero who did not have his bounds. I suppose it may be said of Nelson and all the others whose courage has been advertised that there came times in their lives when their bravery knew it had come to its limit.

I wow gold, have found mine a good many times. Sometimes this was expected--often it was unexpected. I know a man who is not afraid to sleep with a rattle-snake, but you could not get him to sleep with a safety-razor.

I never had the courage to talk across a long, narrow room. I should be at the end of the room facing all the audience. If I attempt to talk across a room I find myself turning this way and that, and thus at alternate periods I have part of the audience behind me. You ought never to have any part of the audience behind you; you never can tell what they are going to do.

I'll sit down.
How do I love thee? Let me count the ways.

I wotlk gold, love thee to the depth and breadth and height to

My soul can reach, when feeling out of sight

For the ends of 1)Being and 2)ideal Grace.

I love thee to the level of everyday’s

Most quiet need, by sun and candlelight.

I love thee freely, as men 3)strive for Right;

I love thee purely, as they turn from 4)Praise.

I love thee with the passion put to use

In my old 5)griefs , and with my childhood’s faith.

I love thee with a love I seemed to lose

With wow gold, my lost saints, -I love thee with the breath,

Smiles, tears, of all my life! - and, if God choose,

I shall but love thee better after death 2

Mark Twain

Yanagi Kotaro
Auteur Message
Ramya
petit fan

MessagePosté le: Jeu 5 Nov - 02:18 (2009)
Répondre en citant

The Remembrance of Lilacs

The family had just moved to Rhode Island, and the young woman was feeling a little melancholy on that Sunday in May. After all, it was Mother's Day -- and 800 miles separated her from her parents in Ohio. (world of warcraft power leveling)

She had called her mother that morning to wish her a happy Mother's Day, and her mother had mentioned how colorful the yard was now that spring had arrived. As they talked, the younger woman could almost smell the tantalizing aroma of purple lilacs hanging on the big bush outside her parents'back door.

Later, when she mentioned to her husband how she missed those lilacs, he popped up from his chair. "I know where we can find you all you want, "he said. "Get the kids and c'mon. " maple story mesos

So off they went, driving the country roads of northern Rhode Island on the kind of day only mid-May can produce:sparkling sunshine, unclouded azure skies and vibrant newness of the green growing all around. They went past small villages and burgeoning housing developments, past abandoned apple orchards, back to where trees and brush have devoured old homesteads.

Where they stopped, dense thickets of cedars and ju nipers and birch crowded the roadway on both sides. There wasn't a lilac bush in sight.

wow gold,"Come with me , "the man said. "Over that hill is an old cellar hole, from somebody's farm of years ago, and there are lilacs all round it. The man who owns this land said I could poke around here anytime. I'm sure he won't mind if we pick a few lilacs. "

Before they got halfway up the hill, the fragrance of the lilacs drifted down to them, and the kids started running. Soon, the mother began running, too, until she reached the top.

There, far from view of passing motorists and hidden from encroaching civilization, were the towering lilacs bushes, so laden with the huge, cone-shaped flower clusters that they almost bent double. With a smile, the young woman rushed up to the nearest bush and buried her face in the flowers, drinking in the fragrance and the memories it recalled. world of warcraft power leveling

While the man examined the cellar hole and tried to explain to the children what the house must have looked like, the woman drifted among the lilacs. Carefully, she chose a sprig here, another one there, and clipped them with her husband's pocket knife. She was in no hurry, relishing each blossom as a rare and delicate treasure.

Finally, though, they returned to their car for the trip home. While the kids chattered and the man drove, the woman sat smiling, surrounded by her flowers, a faraway look in her eyes.

When they were within three miles of home, she suddenly shouted to her husband, "Stop the car. Stop right here!"

The man slammed on the brakes. Before he could ask her why she wanted to stop, the woman was out of the car and hurrying up a nearby grassy slope with the lilacs still in her arms. At the top of the hill was a nursing home and, because it was such a beautiful spring day, the patients were outdoors strolling with relatives or sitting on the porch. world of warcraft gold

The young woman went to the end of the porch, where an elderly patient was sitting in her wheelchair, alone, head bowed, her back to most of the others. Across the porch railing went the flowers, in to the lap of the old woman. She lifted her head, and smiled. For a few moments, the two women chatted, both aglow with happiness, and then the young woman turned and ran back to her family. As the car pulled away, the woman in the wheelchair waved, and clutched the lilacs.

"Mom, "the kids asked, "who was that?Why did you give her our flowers?Is she somebody's mother?"The mother said she didn't know the old woman. But it was Mother's Day, and she seemed so alone, and who wouldn't be cheered by flowers?"Besides, "she added, "I have all of you, and I still have my mother, even if she is far away. That woman needed those flowers more than I did. "

This satisfied the kids, but not the husband. The next day he purchased half a dozen young lilacs bushes and planted them around their yard, and several times since then he has added more. aion gold

I was that man. The young mother was, and is, my wife. Now, every May, our own yard is redolent with lilacs. Every Mother's Day our kids gather purple bouquets. And every year I remember that smile on a lonely old woman's face, and the kindness that put the smile there.

Yanagi Kotaro
Auteur Message
jan1213
petit fan

MessagePosté le: Mer 23 Juin - 10:30 (2010)
Répondre en citant

Toward the end of the Eastern Han Dynasty (25-220), state power fell into Dong Zhuo's hand, a very cruel and manipulating person. Yuan Shao, the leader of an opposition force, led a punitive expedition to Lüoyang, the capital. Dong Zhuo sent a very battlewise general named Hua Xiong to meet sent a very battlewise general named Hua Xiong to meet the expedition army.
Archlord gold,
 Hua killed several generals in run from Yuan Shao's side.Archlord gold Guan Yu volünteered to meet Hua Xiong, saying if he failed to kill him he would kill himself. At this, Cao Cao, in admiration, poured a cup of heated wine for Guan Yu for encouragement. But Guan said, “Keep the cup here until I come back.” When Guan Yu returned with Hua Xiong's head, the wine in the cup was still warm. Dong Zhuo was alarmed at the news that his brave general Hua Xiong had been killed.
world of  warcraft gold,
  He dispatched Lü Bu with 150,000 troops to guard the Hulao Pass outside the capital.world of  warcraft gold Yuan Shao sent eight armies to attack. When the two sides met, no generals from Yuan Shao's side seemed able to withstand Lü Bu; several generals had been killed by him. Zhang Fei charged Lü Bu, but after fifty rounds of fierce combats he still did not succeed. At the sight of his sworn brother Zhang Fei unable to gain an upper hand, Guan Yu lifted his crescent-moon shaped sword to join the battle. After thirty more rounds, hteir elder sworn brother, Liu Bei unsheathed his sword and charged up too. The three brothers closed in. This proved too much for Lü Bu, who feigned a lance attack and while one of the three dodged, ran back to Hulao Pass for his dear life.
maple story mesos,
Guan Yu Floods Seven Armies
  This is a story from Three Kingdoms.maple story mesos Cao Cao appointed Yu Jin as the chief commander in charge of the southern expedition, together with Pang De in the vanguard. They led seven armies to rescue Fancheng City. When Guan Yu of Shu learned this, he led his army to take them on. Guan and Pang fought over one hundred rounds with neither gaining an advantage. The fight continued on the second day without an exchange of words.
2moons dil,  
 After another 50rounds,2moons dil Pang rode his horse to flee and Guan rode after him. Pang shot an arrow at Guan who was unable to dodge it. The wounded Guan went back to his camp for recuperation. Ten days later, Guan's wound got healed. Guan Yu learned from Guan Ping that Cao Cao's army had moved to the north of the city. Guan Yu went to a nearby hilltop to look at the terrain. He saw the enemy's troops in the northern mountain valley; also, he noticed that the Xiangjiang River was unusually swift. He hit on the idea of flooding the seven armies. He ordered his army to get boats and rainwear ready.
replica rolex,
He had his men dam up several points in the river so as to flood Cao Cao's army.replica rolex Pang De talked with his generals of moving out of the valley onto higher ground the next day. That night, wind blew fiercely and rain came down heavily. Pang De, sitting in his tent, heard the restless movements of the horses and the sound of battle drums. Alarmed, he went outside to look. From all sides, floodwaters were rushing in; the seven armies, thrown into a panic, had already lost untold numbers in the tide.
fast wow gold,
 The water reached a depth of over three meters.fast wow gold With their soldiers, Yu Jin and Pang De climbed to higher ground. Guan Yu urged his forces to strike. Yu Jin and Pang De's armies, seeing no way out, surrendered. Pang De, who had gotten hold of a boat, tried to escape westward. The boat, however, was knocked down by Zhou Cang's raft and Pang De was captured alive

Yanagi Kotaro
Auteur Message
simluo
petit fan

MessagePosté le: Jeu 16 Sep - 08:08 (2010)
Répondre en citant

Since the beginning of rappelz rupees,time never has there been another with my mind, my heart, my eyes, my ears, my hands, my hair, my mouth. None that came before, none that live today, and none that come tomorrow can walk and talk and move and think exactly like me. All men are my brothers yet I am different from each. I am a unique creature.I am nature's greatest miracle.Although I am of the animal kingdom, animal rewards alone will not satisfy me. Within me burns a flame, which has been passed from generations uncounted and its heat is a constant irritation to my spirit to become better than I am, and I will. I will fan this flame of dissatisfaction and proclaim my uniqueness to the rappelz rupees world.
           replica sunglasses,
None can duplicate my brush strokes, none can make my chisel marks, none can duplicate my handwriting, none can produce my child, and, in truth, none has the ability to sell exactly as I. Henceforth, I will capitalize on this difference for it is an asset to be promoted to the fullest.I am nature's greatest miracle.Vain attempts to imitate others no longer will I make. Instead will I place my uniqueness on display in the market place. I will proclaim it, yea, I will sell it. I will begin now to accent my differences; hide my similarities. So too will I apply this principle to the goods I sell. Salesman and goods, different from all others, and proud of the difference.I am a unique creature of nature.replica sunglasses
        maple story power leveling,     
I am rare, and there is value in all rarity; therefore, I am valuable. I am the end product of thousands of years of evolution; therefore, I am better equipped in both mind and body than all the emperors and wise men who preceded me.But my skills, my mind, my heart, and my body will stagnate, rot, and die lest I put them to good use. I have unlimited potential. Only a small portion of my brain do I employ; only a paltry amount of my muscles do I flex. A hundredfold or more can I increase my accomplishments of yesterday and this I will do, beginning today.maple story power leveling
           world of warcraft gold,
Nevermore will I be satisfied with yesterday's accomplishments nor will I indulge, anymore, in self-praise for deeds which in reality are too small to even acknowledge. I can accomplish far more than I have, and I will, for why should the miracle which produced me end with my birth? Why can I not extend that miracle to my deeds of today?
I am nature's greatest miracle.I am not on this earth by chance. I am here for a purpose and that purpose is to grow into a mountain, not to shrink to a grain of sand. Henceforth will I apply all my efforts to become the highest mountain of all and I will strain my potential until it cries for mercy.world of warcraft gold
                wedding dresses,
I will increase my knowledge of mankind, myself, and the goods I sell, thus my sales will multiply. I will practice, and improve, and polish the words I utter to sell my goods, for this is the foundation on which I will build my career and never will I forget that many have attained great wealth and success with only one sales talk, delivered with excellence. Also will I seek constantly to improve my manners and graces, for they are the sugar to which all are attracted.I am nature's greatest miracle.wedding dresses
                        Atlantica gold,
I will concentrate my energy on the challenge of the moment and my actions will help me forget all else. The problems of my home will be left in my home. I will think naught of my family when I am in the market place for this will cloud my thoughts. So too will the problems of the market place be left in the market place and I will think naught of my profession when I am in my home for this will dampen my love.There is no room in the market place for my family, nor is there room in my home for the market. Each I will divorce from the other and thus will I remain wedded to both. Separate must they remain or my career will die. This is a paradox of the ages.Atlantica gold

Yanagi Kotaro
Auteur Message
yuanyiw
petit fan

MessagePosté le: Lun 6 Déc - 04:55 (2010)
Répondre en citant

What's the style for 2011? Bridal for 2011 come here!
wedding gowns
The queen of bridal, wedding gowns Vera Wang, recently released a taste of her Fall 2011 line. Once again... WOW! These dresses are goddess-like works of art.
wedding dresses
As compared to last year's line, wedding dresses there was one big difference... looks like Vera is bringing beading back! Also, the use of belts and sashes are predominant in these designs.
wedding dresses
The layered, wedding dresses soft look is still there, especially on the bottom of the dresses. But, all in all, Vera has definitely changed the feel of her style a bit.
wedding gowns
The new Vera Wang wedding dress line for next Fall also features her staple, wedding gowns non-traditional colors, such as grays, nudes, yellowish-ivories, and black detailing.

Yanagi Kotaro
Auteur Message
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 18:18 (2017)

Poster un nouveau sujet  Répondre au sujet YaMaPi BaNdS & Co Index du Forum » D-boys
Informations
Page 1 sur 1
Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation